Fantastisk dag!

Igår kväll ringde det till mig hela tiden. Först Gurra, sen Kristian, Pär och Stefan.
Hejudamig, säger jag bara. Men längsta snacket blev med Stefan. Han hade fått
i sig en viss mängd alkohol och jag blev i vanlig ordning lite irriterad och ville inte
prata. Men, idag så träffades han och jag.

En helt otroligt dag blev det. Mycket bättre än vad jag ens kunnat drömma om.
Vi har sprungit runt i butiker, ätit mat från McDonald's, åkt till Björnön, pratat,
sjungit, och haft det helt underbart. Mitt hjärta slår volter.

Efter många timmar så åkte vi tillbaka till det gamla stället som vi bodde på förut.
Södra Gryta i Västerås. Det kändes helt sjukt. Kändes som om jag skulle åka hem igen.
För det är ett hem för mig. 11 års tid, och sen helt plötsligt inte ens bo i staden man är
uppvuxen i. Äh. Men. Till saken! Knackade på hos Britta och Kjell, och det var något jag
sent kommer glömma. Uuh.. Kjell, äckelgubben!

Jag tror jag ska försöka vila ögonen lite. Gäspar stup i ett.
Men får inte sova nu. Nej, natten är bara barnet ännu.

Var förresten till Göran idag också. Planterade två nya blommor, och sen så
fixade jag och Stefan i ordning med dekorationsstenar. Blev helt underbart fint.
Mycket finare än innan iallafall. Ska försöka få in bilden som jag tog idag, in här
på bloggen. Men det återstår att se. Kan inte lova något.

Todeloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0