Miami Inc

Igår kväll/inatt, så började jag på med ett blogginlägg. Men Stefan ringde och sen stängde jag
av datorn och orkade inte skriva klart inlägget. Men, får skriva nu istället då.

Sitter och kollar på Miami Inc. Längtar tills jag får tatuera mig också. Dröjer länge, om inte det
blir som så att jag tatuerar mig hos Tina, en tjej som Jennifer börjat tatuera sig hos. Vet inte om
det blir av, men hoppas att det blir av snart. Ska nog tatuera in "Vilja" på handleden. Är inte sån
stor tatuering till en början, men antagligen blir det en helarmstatuering i framtiden. Något jag
hoppas på iallafall.


Få se. Vad har hänt idag? Jo! Jag har "äntligen" fått praktikplats. Vet inte om jag ska skratta
eller gråta. Hoppas jag klarar av det, den här gången. Senast gick det åt helvete. Men ja. Iallafall.
Skulle åkt till Björnön med Stefan, men det blev inte av. Det blev för sent.

Nej, jag ska inte tråka ut er något mer.
Todeloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0