Mysig vårdag

Ännu en dag med sol och kvittrande fåglar, love it.
Lyssnar på en jättesöt sak som jag fick av storebror Kristian här om dagen.
Han som sjunger "hos dig är jag underbar". Helt underbar sött - tack bror.

Nej, nu blir det lite Aerosmith. Och Shorty. Massa bra..


Igår övergick jag från rödtott till svarthårig. Blev så less på att se mig själv i spegeln då den
röda färgen gick ur så fort, trots att jag inte tvättade så jätteofta just för att det skulle hålla längre.
Nej, nu blir det svart och förhoppningsvis mer hållbart. Tog Schwarskopft eller hur det nu
stavas, haha. Stefan hjälpte mig att färga, och såklart så missade vi litegrann. Men men, det får
vara. Bättre än den röda färgen innan. Det var ett år sedan jag hade svart senast. Men ja, det
känns bra. Stefan tyckte jag kunde behålla en röd slinga, men äh. Helsvart är bra.

Har faktiskt inte så mycket mer att berätta för er för tillfället.
Todeloo!

Kommentarer
Postat av: www.halkar.blogg.se

Svart är bra ;D

2008-04-23 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0