Nu är det min tur!

Har fått höra länge att jag borde skaffa en blogg. Dels för att bara få skriva av mig (nästan) alla mina tankar, och dels bara för att få ha det som en rolig grej. Som en liten hobby, med andra ord. Men ja, nu sitter jag här. Försökt ett antal gånger förut, men har aldrig lyckats hänga kvar. Inte varit min grej riktigt. Kan sitta på helgon och skriva mängder med rader. Men det här med att ha en helt egen blogg. Äh, sluta gnälla nu..


Nog om gnället. Nog vill ni väl iallafall veta litegrann vad som väntas
utav mig, och nog vill ni väl veta litegrann om vem jag är?

Mitt namn är kort och gott Emma. Är 17 år, 90a. Född och uppvuxen i Västerås, och kommer antagligen en vacker dag att flytta tillbaka dit. Något Ramnäs, där jag bor nu, lär det inte bli någon fortsatt resa med. Usch nej, jag avskyr att bo i småbyar. Storstadstjejen, you know, haha..

På fritiden umgås jag mest med min pojkvän, Stefan. Sitter vid datorn, lyssnar på musik, läser en bra bok, drömmer och självklart så umgås jag med vänner också. Inte bara pojkvännen. Jag gnäller ofta över att det aldrig händer något i mitt liv, men det händer nog mer än vad jag tänker på.



Usch, stackare. Jag skriver lite väl lång första blogg.
Kika in hos http://halkar.blogg.se också. Min storasyster.

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0